niedziela, 14 sierpnia 2016

Boczek surowy pieczony

Śniadania

Składniki

  • Boczek surowy około 70dkg
  • Przyprawy jak..kminek,wegeta,zioła prowansalskie,majeranek,3 ząbki czosnku pieprz

Przygotowanie

 
  1. Boczek umyć i osuszyć ręcznikiem papierowym.Natrzeć wszystkimi przyprawami i dać do lodówki na minimum 2 godz.by zapachy przeszły do mięska.
    Po tym czasie dałam do rondelka,podlałam odrobiną wody i dusiłam około 40min.obracając boczek na drugą stronę.
    Jeśli woda wyparowała to podlewałam odrobiną aż do całkowitego jej wyparowania.
    Obracałam co chwilę ,boczek puścił swój tłuszcz i już smażył się.
    Po kilku minutach był gotowy.
    Najlepiej smakuje świeży jeszcze ciepły i do tego świeżo ukiszony ogóreczek.Polecam:)
Smacznego życzę:)
źródło:  http://smaker.pl/przepis-boczek-surowy-pieczony,117394,docherro.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz