poniedziałek, 7 listopada 2016

Tarta z morelami

Desery
.

Składniki

  • 15 ciasteczek kakaowych u mnie były petitki
  • 8 łyżek musli, 1,2 kostki masła.
  • Budyń obojętnie jaki smak, mały jogurt naturalny
  • morele i jedna galaretka morelowa

Przygotowanie

 
Masło roztopiłam i wlałam do pokruszonych ciastek wymieszanych z musli.
Dokładnie wymieszałam.
Wyłożyłam na blaszkę i piekłam 15 min w 150*
Po 15 -tu minutach wyjęłam z piekarnika.
Budyń ( obojętne jaki) wymieszać z jogurtem naturalnym.
Mój budyń był bez cukru, więc dodałam 4 łyżeczki.
Wylałam na tartę i ponownie włożyłam do piekarnika na 15 minut 


Tartę wyjmujemy, studzimy.
Układamy morele i zalewamy tężejącą galaretką morelową
źródło: http://smaker.pl/przepis-tarta-z-morelami,118847,ciacho50.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz