sobota, 3 grudnia 2016

Krewetki tricon

Dania główne

Składniki

  • 500 g średniej wielkości krewetek (obranych z ogonkami)
  • 2 duże obrane pomidory
  • 1 łyżka świeżego imbiru
  • 1 czerwona cebula
  • 4 ząbki czosnku
  • 165 ml mleka kokosowego
  • 2 łyżeczki pasty curry
  • 3 łyżki masła ghee
  • sok z połowy cytryny
  • listki kolendry

Przygotowanie

 
Krewetki oczyściłem z czarnej żyłki na grzbiecie. Posiekałem drobno imbir, pomidory i cebulę. Wycisnąłem czosnek. Rozgrzałem na patelni masło, wrzuciłem czosnek i imbir, dodałem cebulę i pomidory. Dusiłem pod przykryciem 2-3 minuty. Następnie dodałem sok z cytryny, mleczko kokosowe i pastę curry. Wszystko dokładnie wymieszałem, doprowadziłem do wrzenia. Na koniec dodałem krewetki, podgrzewałem je, aż zrobiły się różowe.
źródło: http://smaker.pl/przepis-krewetki-tricon,119422,obserwator.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz