sobota, 21 stycznia 2017

Galaretka z kurczaka z przepiórczymi jajkami

Przekąski

Składniki

  • 2 całe nogi kurczaka ze skórą
  • marchewka
  • 1 ziarenko ziela angielskiego
  • 10 jajek przepiórczych
  • mała puszka kukurydzy
  • mała puszka groszku
  • 4 łyżki żelatyny
  • sól
  • pieprz

Przygotowanie

 
Nóżki, obraną marchewkę, ziarenko ziela zalałem litrem wody, gotowałem powoli ok. 1 godzinę, dokładnie szumując. Wyjąłem nogi, zdjąłem skórę, mięso oddzieliłem od kości, rozdrobniłem na kawałki. Marchewkę opłukałem, pokroiłem w plasterki. Wywar przecedziłem przez sitko wyłożone gazą. Do naczyń rozłożyłem połówki jajek, mięso, groszek, kukurydzę, plasterki marchewki. Wywar zagotowałem, doprawiłem do smaku, rozpuściłem w nim żelatynę, ciepłym wywarem zalałem przygotowane naczynia. Po przestudzeniu wstawiłem do lodówki na co najmniej 2 godziny.
źródło: http://smaker.pl/przepis-galaretka-z-kurczaka-z-przepiorczymi-jajkami,120194,obserwator.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz