czwartek, 1 czerwca 2017

Chłodnik truskawkowy z awokado

Chłodnik truskawkowy z awokado

Składniki

  • 1 kg truskawek
  • 3 gruntowe ogórki
  • 1 szt awokado
  • 5 łodyg selera naciowego
  • 1 czerwona cebula
  • kilka listków mięty
  • sok z cytryny
  • kubek jogurtu naturalnego

Przygotowanie

 
Truskawki obrałem z szypułek. Ogórki i awokado pokroiłem . Seler naciowy po umyciu pokroiłem na kawałki.
Wszystkie składniki zmiksowałem. Gładką masę doprawiłem solą i pieprzem.
Wstawiłem na 40 minut do lodówki.
Czerwoną cebulę obrałem, posiekałem z miętą. Wymieszałem, skropiłem sokiem z cytryny.
Chłodnik podałem z kleksem jogurtu naturalnego, posypałem cebulą wymieszaną z miętą.
źródło: https://smaker.pl/przepis-chlodnik-truskawkowy-z-awokado,151408,obserwator.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz