piątek, 2 czerwca 2017

Toskańska zupa jarzynowa

Toskańska zupa jarzynowa

Składniki

  • pół szklanki białej fasoli
  • 1 por
  • gałązka selera naciowego
  • 1 cebula
  • ¼ główki włoskiej kapusty
  • plaster dyni
  • 2 ziemniaki
  • 2 pomidory
  • kilka gałązek natki
  • liść laurowy
  • 10 listków bazylii
  • 4 łyżki oliwy
  • 2 garście drobnego makaronu
  • kawałek świeżego parmezanu

Przygotowanie

 
Fasolę zalałem na noc 2 litrami zimnej wody. Marchew, ziemniaki, dynię i seler pokroiłem w kostkę, por, kapustę i cebulę poszatkowałem. Ugotowałem fasolę w wodzie, w której się moczyła. Po 30 minutach dodałem warzywa. Gotowałem razem 10 minut. Sparzyłem pomidory, obrałem, usunąłem pestki, pokroiłem. Wrzuciłem do garnka, dodałem zioła, gotowałem kolejne 10 minut. Dodałem ugotowany, ale jędrny makaron, posypałem startym parmezanem.
źródło: https://smaker.pl/przepis-toskanska-zupa-jarzynowa,122330,obserwator.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz