wtorek, 11 października 2016

Jajka faszerowane mazzarellą

Przekąski

Składniki

  • 6 jajek
  • 100 g sera mozzarella
  • 1 średnio dojrzały pomidor
  • 3 łyżki drobno siekanego szczypiorku
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • sól
  • pieprz

Przygotowanie

 
Jajka ugotowałem na twardo. Zahartowałem zimną wodą, odcedziłem, obrałem. Przekroiłem wzdłuż na pół, delikatnie wyjąłem żółtka, które rozdrobniłem widelcem.
Pomidora sparzyłem wrzątkiem, obrałem ze skórki, usunąłem cały miękki środek. Twardy miąższ pokroiłem w drobną kostkę.
Mozzarellę odsączyłem z zalewy, posiekałem w bardzo drobną kostkę. Dodałem do żółtek wraz z pomidorem, szczypiorkiem i olejem. Delikatnie, ale dokładnie, wymieszałem. Doprawiłem do smaku solą i pieprzem. 
Przygotowanym farszem nadziałem białka jaj.
źródło: http://smaker.pl/przepis-jajka-faszerowane-mazzarella,118267,obserwator.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz